7.00 - 8.00
Schodzenie się dzieci do przedszkola.Gry i zabawy stolikowe, badawcze, konstrukcyjne, tematyczne odpowiadające zainteresowaniom dzieci; praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dziećmi zdolnymi.
8.00 - 8.15
Zabawy z całą grupą.Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
8.15 - 8.30
Przygotowanie do śniadania.Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne.
8.30 - 9.00
Śniadanie.Kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku.
9.00 – 10.00
Zajęcia dydaktyczne. Planowane sytuacje edukacyjne z całą grupą w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego.
10.00 – 10.30
Czynności higieniczne. I danie - Zupa.
10.30 – 12.15
Aktywność dzieci w kącikach zainteresowań przy niewielkim udziale nauczyciela.Zabawy i zajęcia ruchowe, umuzykalniające, zabawy tematyczne. Zajęcia dodatkowe.
12.15 – 12.30
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne.
12.30 – 12.45
Obiad - II danie
12.45 – 13.00
Odpoczynek poobiedni. Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci, zabawy w kole , zabawy konstrukcyjne, badawcze.
13.00 - 14.15
Pobyt na świeżym powietrzu. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, spacer, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela.
14.15 – 14.30
Powrót z ogrodu, przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne.
14.30 – 15.00
Podwieczorek.
15.00 – 17.30
Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela.Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci, zabawy w kole, zabawy konstrukcyjne, badawcze.Praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praca z dziećmi zdolnymi.Zajęcia dodatkowe. Rozchodzenie się dzieci.