7.00 - 8.00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Gry i zabawy stolikowe, badawcze, konstrukcyjne, tematyczne odpowiadające zainteresowaniom dzieci; praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dziećmi zdolnymi. |
8.00 - 8.15 | Zabawy z całą grupą. Zabawy ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne, usprawnianie narządów mowy, rozmowy kierowane z nauczycielem. |
8.15 - 8.30 | Przygotowanie do śniadania. Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne. |
8.30 - 9.00 | Śniadanie. Kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku. |
9.00 – 9.30 | Zajęcia dydaktyczne. Planowane sytuacje edukacyjne z całą grupą w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego. |
9.30 – 10.00 | Aktywność zabawowa przy niewielkim udziale nauczycielki. Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne. |
10.15 – 10.30 | I Danie – zupa. |
10.30 – 10.40 | Czynności samoobsługowe przygotowujące do wyjścia do ogrodu. |
10.40 – 11.45 | Pobyt na powietrzu. Korzystanie ze sprzętu terenowego, prowadzenie obserwacji przyrodniczych, spacer, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela. |
11.45 – 12.30 | Aktywność zabawowa przy niewielkim udziale nauczycielki. Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne. Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego. |
12.30 – 12.45 | Obiad – II danie. |
12.45 – 14.30 | Odpoczynek poobiedni |
14.30 - 15.00 | Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek |
15.00 – 17.30 |
Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela. Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci, zabawy w kole, zabawy konstrukcyjne, badawcze. Praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praca z dziećmi zdolnymi. Zajęcia dodatkowe. Rozchodzenie się dzieci. |
7.00 - 8.00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Gry i zabawy stolikowe, badawcze, konstrukcyjne, tematyczne odpowiadające zainteresowaniom dzieci; praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i z dziećmi zdolnymi. |
8.00 - 8.15 | Zabawy z całą grupą. Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne. |
8.15 - 8.30 | Przygotowanie do śniadania. Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne. |
8.30 - 9.00 | Śniadanie. Kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku. |
9.00 – 10.00 | Zajęcia dydaktyczne. Planowane sytuacje edukacyjne z całą grupą w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego. |
10.00 – 10.30 | Czynności higieniczne. I danie - Zupa. |
10.30 – 12.15 | Aktywność dzieci w kącikach zainteresowań przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy i zajęcia ruchowe, umuzykalniające, zabawy tematyczne. Zajęcia dodatkowe. |
12.15 – 12.30 | Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne. |
12.30 – 12.45 | Obiad - II danie |
12.45 – 13.00 | Odpoczynek poobiedni. Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci, zabawy w kole , zabawy konstrukcyjne, badawcze. |
13.00 - 14.15 | Pobyt na świeżym powietrzu. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, spacer, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela. |
14.15 – 14.30 |
Powrót z ogrodu, przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne. |
14.30 – 15.00 | Podwieczorek. |
15.00 – 17.30 | Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela. Aktywność odpowiadająca zainteresowaniom dzieci, zabawy w kole, zabawy konstrukcyjne, badawcze. Praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praca z dziećmi zdolnymi. Zajęcia dodatkowe. Rozchodzenie się dzieci. |
Przedszkole rozpoczęło swoją działalność 1 września 2018 roku. W budynku przedszkola znajduje się pięć sal zajęciowych, które są jasne, przestronne i dostosowane do potrzeb dzieci. Każda sala wyposażona jest w pomoce dydaktyczne i zabawki.
WARSZAWA
MARYWILSKA 65
TELEFON: (22) 300 22 80
e-mail:P445@EDUWARSZAWA.PL